33.00 lei

(O recenzie client)

Transport gratuit pentru comenzi cu valoarea mai mare de 250 lei

• Comenzile plasate până în ora 12.00 pot fi expediate în aceeaşi zi
  • Livrare in 2 zile lucrătoare
Plată online sigură

Balul floriloreste o poveste fermecătoare, însoţită de ilustraţii pline de imaginaţie, princare autoarea introduce micilor cititori un mesaj de toleranţă şi acceptare a diferenţelor. „Balul florilor” a câştigat în 2006 prestigiosul premiu NAPPA (National Parenting Publications Awards) Gold Award, din Statele Unite, prin care cartea a fost recunoscutăca fiind printre cele mai bune cărţi pentru copii apărute în acel an.

Sigrid Laube s-a născut la Viena în 1953. Este autoarea a numeroase cărţi pentru copiide diverse vârste. A câştigat premii importante, printre care Austrian Children’s Book Prize în 1997 şi 2004. Silke Leffler este o tânără ilustratoare din Austria, care a studiatdesign textil, lucrează ca ilustrator şi designer şi este autoarea ilustraţiilor pentrunumeroase cărţi.

Balul florilor

Astăzi are loc Balul florilor. Deşi n-au fost invitaţi, domnul Conopidă şi domnişoara Morcov se duc la petrecere. Sala e înmiresmată, freamătă şi răsună de cântece. DomnulLevănţică, parfumat şi elegant, dansează plin de însufleţire cu o Roză răpitoare, rotindu-se iar şi iar prin toată sala. La sosirea neobişnuiţilor oaspeţi, florile sunt uimite şirevoltate: asemenea îndrăzneală din partea unor legume nu s-a mai văzut! Dar domnul Conopidă şi domnişoara Morcov se avântă curajoşi pe ringul de dans şi-i farmecă pe toţi cu Tangoul-castraveţilor! Florile sunt impresionate şi aplaudă cu admiraţie. În cele dinurmă, florile şi legumele se împrietenesc şi petrec o seară minunată dansând împreună.”

Informații suplimentare

Autori

Sigrid Laube